Thursday, 7 July 2011

Into the smoke




Wohooo tomorrow evening I’m off – into the smoke, as the Londoners call their city themselves.
These are outfit ideas for the 1 day I have in London. I will be dashing from one place to the other as I need to get done as much as I can in ONE day, so therefore nothing too fancy or unpractical. I quite like khaki green cargo style trousers right now, so I’ve got the skinny version from Zara and the harem style ones from Dondup. ...but still need to make up my mind J

AUF DEUTSCH
Juhuu, morgen gehts auf nach London, oder “The Smoke” wie die Londoner ihre eigene Stadt auch nennen.
Diese Outfitideen sind für den einen Tag den ich dort haben werde. An diesem EINEN Tag werde ich von einem Ort zum nächsten eilen, damit ich so viel schaffen kann wie möglich. Daher brauche ich kein zu aufwändiges Outfit und auf keinen Fall ungemütlich. Momentan stehe ich ja ziemlich auf Khaki-grüne Cargo Style Hosen, daher habe ich eine Skinny Version von Zara und eine Harem Style Hose von Dondup. …aber ich muss mich noch für eine der beiden entscheiden J

5 comments:

  1. Nice post. And <3 the photos on your blog :)

    http://thepileofstyle.blogspot.com/
    if you like it we can follow each other :*

    ReplyDelete
  2. i like how you've layed your outfits out. lovin the khaki one!

    ReplyDelete
  3. I love both outfits! Very nice! Following you now, hope you follow back :)

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete